dcsimg

Par radi!

Ar radi! uz LV100!

radi! 2016. gada programma veido konceptuālu sasaisti un tiltu uz Latvijas simtgades svētku programmu, paverot ceļu radošā potenciāla un jaunu partnerību iespēju apzināšanai. radi!2016 akcentē ikviena Latvijas iedzīvotāja zināšanas, talantus un pieredzi, radot savu Latviju.

 

2016. gadā radi! partneri aktualizēs jau aizsāktās tēmas par radošajām industrijām piemītošo kompetenču pārnesi (cross-over) un nozīmi sabiedrībai būtiskās jomās, kas kalpotu Latvijas sabiedrības labbūtībai.

 

Veidojot visaptverošu sadarbības partneru tīklu un iesaistot sociālajā kustībā publiskā un privātā sektora pārstāvjus, radi! paplašina partnerības starpdisciplināru sadarbību veidošanai un dizaina domāšanas kā efektīva instrumenta izmantošanai gan organizāciju, gan arī individuālā līmenī.

  

radi!2016 virzieni:

Izglītība – jauna veida domāšanas un rīcības rosināšana

  • Jauniešu iesaiste nākotnes skolu sistēmas attīstībā − “Es radu sevi skolā! Es radu skolu sev!”;
  • Radošums izglītības sektorā un pārmaiņu virzītāju iesaiste procesā gada garumā, izmantojot radošo partnerību programmas „RaPaPro” metodiku un labākos piemērus;
  • Mūsdienīgs muzejs,atvērts mūžizglītībai dažādām sabiedrības grupām kā kultūras, tradīciju, vērtību, izziņas un jaunu domāšanas modeļu apzināšanās iespēja, vieta un telpa. Muzejs – mūsdienīgs, demokrātisks un iedvesmojošs satikšanās formāts partnerībām.

Gudra un moderna pārvaldība

  • Dizaina domāšanas metodes partnerību veidošanā valsts sektorā, sekmējot sadarbību starp politikas veidotājiem, valsts pārvaldes darbiniekiem un iedzīvotājiem efektīvu politikas procesu vadībā un iedzīvotāju vajadzībām draudzīgu lēmumu pieņemšanā. Diskusijas par radošas birokrātijas iespējamību mūsdienu valsts pārvaldē. 

Inovatīva uzņēmējdarbība

  • Radošā uzņēmēja gēnu attīstīšana un dizaina loma uzņēmējdarbībā.

Latvijas uzņēmējdarbības labāko piemēru un pieredzes apzināšana.

Mūsdienīgi kopā-strādāšanas modeļi un formas.

Zināšanu un tehnoloģiju pārnese radošajās un tradicionālajās industrijas: kopīgie krustpunkti, pieredze, mijiedarbība.

Dizains – kā pārmaiņu aģents uzņēmējdarbībā un sociālajā sfērā.